7 maj 2013

Rudan

Hej!

Idag har de varit underbart väder. Helt klart sommarvärme! Va as varmt!
Dagen började med att Simon kom och lämnade Stella, sen fixade jag iordning mig och gick ut med Stella till Gropen och satt och mös! Så mysigt det är i gropen älskar verkligen gropen!
Sen gick jag till centrum där jag mötte upp Jimmy och Dennis, som ni nog vet så har Jimmy kommit hem från sitt behandlingshem och jag är sjukt glad för det för har saknat han nått så grymt! Men iaf vi 3 drog till Rudan och chilla först på en bänk i skogen och sen kom Simon typ dit å hämta Stella :)
Sen drog vi till vattnet efter att vi träffar lite folk och så och då chilla vi där, sen drog Jimmy hem och jag å Dennis stod och snacka typ sen hoppa jag på tåget och träffa Rebecca och prata lite sen på vägen hem så var det stömavbrott i Älvsjö så tåget stod stilla i typ 1 timme eller nått känndes de som! Blev as lack!
Sen snackade jag med Ludde hela vägen hem från tåget :)

Jaja de va de jag gjort idag haha hoppas de inte blev för knasigt att läsa hehe ;)

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova och se en film :) Har typ inte sovit nått inatt :P snacka med en kompis hela natten typ haha :P

Jaja ha de så bra :) puss och kram :)

Förlåt för as konstiga bilder hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar