27 apr. 2013

Zannas nya lya

Tjoo, sorry mådde piss igår kväll. Men de är LITE bättre idag iallafall.
Jag var ju hos Zanna igår och kollade in hennes nya as snygga lya!!
Så himla fin, hon bor lixom i en lägenhet som varit en vind förut men som dom gjort om till en ny as fin lägenhet. Hon har utsikt från sitt fönster över hela stockholm as niceee!
Så vi åt as god mat och chillade och snackade jätte mysigt!

Just nu väntar jag på att Jim ska ringa, vi ska väl hitta på nått antar jag :)
Behöver komma ut idag känner jag. Jag är ju ung ;)

Iaf här kommer lite bilder på Zannas lya och ett på mig när jag fottar mig i hennes badrumsspegel hihi så sjukt fint badrum! Lite avis blir man, men hennes lya kommer ju typ vara min haha kommer väl hänga där en del ;)

Kram på er :*













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar